Yes! Een FAQ. We krijgen vaak dezelfde vraag. Check even of je antwoord ertussen staat. Zo niet, onderaan de pagina vind je een contactformulier.
"We zijn een online bedrijf en hebben daarom geen telefonische klantenservice."
Liquid error (sections/dbtfy-cart-goal line 68): comparison of String with 0.0 failed
Yes! Een FAQ. We krijgen vaak dezelfde vraag. Check even of je antwoord ertussen staat. Zo niet, onderaan de pagina vind je een contactformulier.
"We zijn een online bedrijf en hebben daarom geen telefonische klantenservice."
Helaas, want doordat onze productie elders zit kunnen wij helaas geen afhaal generen. We zijn er hard aan bezig om dit wel voor elkaar te krijgen.
Wij zijn ervan overtuigd dat PostNL tot nu toe nog steeds de minste vertragingen heeft. Wij maken dus gebruik van de toppers van PostNL om je Houtenhanger zo snel mogelijk bij je af te leveren.
Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet terug kunt sturen:
Op maat geproduceerde producten.
vouchers, cadeaukaarten en tegoedbonnen. Ook als ze nog niet gebruikt zijn;
Er is een uitzondering:
Wanneer er productiefouten in het ontwerp zitten begrijpen wij dat dit een vervelende situatie is. Graag vernemen wij dan de volgende gegevens.
Bestelorder
Duidelijke afbeelding
We doen er alles aan om onze klanten tevreden te houden, klanttevredenheid staat dan ook bij ons op nummer 1. Helaas kan het gebeuren dat je toch niet helemaal tevreden bent met het geleverde product. Omdat al onze producten handmatig en speciaal op bestelling voor jou worden gemaakt is het niet mogelijk om jouw bestelling te retourneren.
Wij kunnen nadat het product in productie is geweest niet terug nemen of vermaken. Hiervoor moet de productie opnieuw worden opgestart. Het bijwerken of dergelijke kan dus helaas niet.
Helaas liggen de Houtenhangers nog niet in de winkel. Maar desondanks nemen wij aan dat we denken dat een gepersonaliseerd product niet retour gestuurd kan worden, mits deze niet volgens aanvraag is geleverd.
Weet je het zeker? We pakken alles zo goed mogelijk in. Neem anders even contact op.
We doen ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Daarom bieden we gratis verzending aan vanaf €50,-. Dit is alleen voor Nederland. Verzendingen naar België houden we een bedrag aan van €75,- voor gratis verzending.
Ja. Als je kiest voor thuislevering, krijg je jouw pakketje gewoon bij je thuis bezorgd.
Je krijgt altijd een bericht van ons wanneer de bestelling klaar is. Wanneer je deze nog niet hebt gehad zullen we nog aan het produceren zijn.
Heb je een verzendbevestiging ontvangen, maar klopt je Track & Trace code niet? Deze werkt vaak pas op de dag van aflevering. Werkt je code dan nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Goede vraag! We kunnen tot een maximum gaan van 12 letters of cijfers. We kunnen helaas niet meer geven omdat het dan of niet meer te lezen is, of dat het niet meer stevig genoeg is. Let daar dus goed op.
Zeker weten! Je kunt een logo laten graveren op de Houtenhanger kerstbal business. Let wel op dat je het goede bestand upload. Het juiste bestand is PDF. Zo kunnen wij het logo gemakkelijk verwerken. Als je er niet aan uit komt, neem dan gerust contact op.
Je bestelling wijzigen kan je eenvoudig zelf doen via de volgende pagina: http://houtenhanger.nl/bestelling-bewerken/ Het enige wat je nodig hebt is je ordernummer en e-mailadres waarmee de bestelling is geplaatst.
Je kan versiering bestellen via de volgende link: http://houtenhanger.nl/
Wij garanderen dat de bestelling binnen 5 werkdagen wordt verzonden. We houden je altijd op de hoogte wanneer de bestelling bij ons de deur uit gaat.
Onze Houtenhanger® worden gemaakt op 4mm hout, oftewel het mooiste hout voor de hangers
Dat ligt eraan wanneer je het pakket hebt besteld. We doen ons uiterste best om jouw bestelling binnen 5 dagen te verzenden. Bekijk de link die je hebt gekregen in de verzend bevestigingsmail.
Er zijn een paar dingen die je kunt doen.
1. Bekijk de Track & Trace code van je pakket
Je vindt deze in je verzendbevestiging mail. Controleer via deze link of de bezorging is verschoven.
2. Controleer het bezorgadres
Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Controleer ook je postcode.
3. Controleer je mail
Heb je een ‘niet thuis’-bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland.
Weet je nog niet waar je pakketje blijft?
Wacht nog even af, want misschien is je pakket vertraagd. Er is 80% kans dat je je pakketje dan alsnog de volgende dag in huis hebt. Heb je 'm na 7 dagen nog niet ontvangen? Neem dan binnen 14 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag contact op met onze klantenservice. We zoeken graag samen naar een oplossing.swer.
Als je vandaag vóór 23.59 uur bestelt, wordt je pakketje binnen 5 dagen verzonden. Dit geldt voor maandag tot en met vrijdag. Vanaf €35,- nemen wij de verzendkosten voor eigen rekening voor alle product die Houtenhanger levert.
Heb je al gekeken in je spam/ongewenst map? Echter, wees niet bang, als je hebt betaald gaan we sowieso voor je aan de slag.
Veilig & gemakkelijk betalen.
Snelle levering & bezorging door de kerstman.